söndag 24 januari 2016

Inrednings- mm surfande på sjukhus

Roligt att märka hur mycket jag tänker på och planerar saker jag ska göra då jag är frisk. Hundvalp är en, och en annan är inredning. Oj, så jag planerar och funderar på inredning, och vad roligt det är. Och som sista har jag googlat rabatt skor på zalando.




Förändringar i sovrummet; 
• tv:n fast upp på väggen (20-50€)
• bordet under till skrivbord
• stol köpas (60€)
• bordslampa finns
• nya mindre/ smalare nattduksbord från loppis. Träfärgade, som målas vita utom fötterna. Behöver inte vara lika.
• väggen målas? Ljusgrå? Lavendel? Målas hela/ halva? Målas bergslandskap?
• lång vit ikea lack-hylla från källaren?




Inspiration





Pojkarnas rum;
• Muurame skrivbordet från källaren
• stol(ar) köpas
• bordslampa och -skydd köpas
• extra: ikeas stockholm matta?
• om soffan säljs -> Fatboy
• väggen målas? Gul? Orange?




Inspiration:




Nedre våningen ideer;
• lacka parketten nere vitbaserad
• hand-dammsugare vid köksroskis köpas



Beställde skor & några presenter åt min man från Zalando;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!