onsdag 3 februari 2016

Babysteps

Idag var planen att spara in på den starka värkmedicinen under dagen, så jag skulle ha kunnat köra till apoteket (små vägar, mitt på dagen). Det resulterade i att smärtan var så stark då jag hostade att jag fick spyreflex samt svårt med andningen - inte en fiffig plan alltså. Måste nu bara ta babysteps, fastän det skulle vara roligt att lite röra på sig i större radie hemifrån.

Fick idag uppiggande post av mina fina studiekompisar. Orkar inte koncentrera mig på att läsa, så domhär korten var perfekta. Tusen tack till Vonne, Fia, Nina och Hanna. Senare på eftermiddagen for jag en sväng till loppis - så det var uppiggande!

Idag var det plåsterbytardag, utan att jag märkte det desto mer. Smärtan har som helhet kanske lite minskat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!