onsdag 10 februari 2016

Två veckor

Idag är det två veckor sen sista strålningen. Jag har inte ännu egentligen märkt nån förändring i måendet. Efter att nu sovit och slumrat precis hela dagen i två dagar, tänkte jag testa om det är värkmedicinen som gör mig trött. Tog inte Oxynorm på morgonen. Började äta lunch kl 12, gäspade ett par gånger - vilket orsakade otrolig värk i munnen och halsen. Spydde av smärtan...

Har fortfarande sovit dåligt under nätterna, oberoende av sömnmedicin (Temesta). Det måste nog vara det som är största  orsaken till den enorma tröttheten under dagen. Från klockan 1.00 vaknar jag ungefär en gång i timmen. Har på fredagen telefontid till kipupoliklinikka och ska ta upp saken.

Bläddrade i bloggar, stötte på dethär inlägget, satte på videon och innan jag visste av det satt jag och flätade mitt (korta) hår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!