måndag 29 februari 2016

Vill hålla peg & gå upp i vikt

Samma morgonmål igen; gefilus-shot och apelsinsaft. Varefter jag hällde i maten. Kände mig trött och sov 1h dagssömn.

Vill inte ge upp peg-slangen! Konstigt nog känner jag nu så. Jag känner nämligen ingen lust på mat just nu. Det jag vill nu allra mest är att få krafter och gå upp i vikt! Och det kan jag inte göra om jag inte äter tillräckligt. Om jag övar och äter små mängder + föda via slangen (protein och energi), så borde jag ju gå upp i vikt. Och då blir jag så stark att jag orkar röra på mig och börjar få tillbaka alla muskler jag förlorat - alltså alla.

På kvällen frös jag igen och hade 37c. Satt meddelande åt knk-sjuksköterskan. Borde det tas blodprov? Infektionsvärden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!