onsdag 4 maj 2016

Mående update

  • halsen är ännu utåt svullen och öm vid beröring
  • är hes
  • på morgonen försöker jag ofta hosta upp nattens slempropp (med spyreflex)
  • har ofta en slemklump i halsen under dagen
  • är jätte torr i munnen och halsen för det mesta
  • smaksinnet: vet nog vad jag har i munnen, men blandat med en illasmakande och torr mun är maten äcklig
  • tungan är känslig: kan inte äta tomat, citrusfrukter mm eller dricka bubbelvatten eller vin.
  • orkar bra vara vaken och ha program hela dagen
  • har fått krafterna tillbaka: orkar promenera/ jogga/ cykla/ bädis
  • upp i vikt: 0kg
  • mensen kom tillbaka i april
+ min man sa att jag har fått mina ögon och min blick tillbaka. Det var en härlig kommentar! <3
Kommer ihåg hur vi på vintern kollade på foton av friska jag och konstaterade att det nog är en stor skillnad. Pga opiaterna hade jag ju små pupiller och ögonen och blicken var trött.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!