tisdag 16 februari 2016

Funderar på firande av friskhet

Planer för då jag mår bra:
  • Sverigekryssning med familjen.
    En belöning åt pojkarna + Vasa skeppet. Och buffan är en belöning åt mig.
  • Cantina West med mitt närmaste stöd.
    Har haft himo på tex-mex hela sjuktiden. Vill 
    som tack åt mina allra närmaste kämpare spendera en kväll tillsammans med dom och bjuda dom ut och äta som tack för deras viktiga stöd som betytt så mycket åt mig, som hållit mitt humör uppe och hjälpt mig kämpa vidare.
  • Midnight run med min man.
    Att sakta länka Midnight run tillsammans med min man. Det var så bra stämning förra året då jag gjorde det. Jag vill göra nåt positivt vi kämpar oss igenom tillsammans, det skulle symbolisera vår resa genom cancern och hur vi tar oss igenom och vinner tillsammans.
  • Middag åt föräldrar och svärföräldrar.
    Som tack för deras enorma stöd åt vår familj i vardagen. Utan deras hjälp skulle vi inte ha klarat av dethär familjepusslet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!