lördag 5 mars 2016

Ändrade planer

Idag gjorde jag första gången mat sen nån gång i december. Det kändes helt bra, fick inte obehag och åt en mini-portion laxpasta.

Min mamma kom hit när min man först spelade tennis och sen hade pojk-kväll. På morgonen hade jag fått vila medan boysen var och simma. Kände att jag hade mer krafter idag och vi gick med min mamma och barnen till skogen. Där byggde vi lite snökoja. Första gången jag gjorde nåt med pojkarna.

På kvällen for pojkarna till min mans syster över natten, medan mina bästa vänner Nadine och Anna skulle komma hit. Klockan sju ringer min mans syster och berättar att 7-åringen stött sin tå mot ett vasst hörn då pojkarna spelade fotis. Såret blöder så mycket att vi måste till sjukhuset och visa det. Jag avbokade min kväll, för jag ville nog med och det ville 7-åringen också. Där satt vi hela natten från kl 20-1.30. Kirurgen sydde fem stygn och det var ganska hämskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!