måndag 7 mars 2016

Fryser

Ända sen Messilä och den höga febern känner jag mig frusen mest helatiden. Jag går omkring med dubbla tröjor och dubbla yllestrumpbyxor under byxorna. Det är nog för att jag gått ner i vikt och inte har nåt fläsk eller muskler. Jag är som en frusen anorektiker.

Idag var jag på en längre promenad, nästan 30 minuter, 3km. Längsta hittills. Under promenaden blev jag nog lite svettig. Frusna jag hade skidbyxor och fleece på allt. 

7-åringen var hemma med sin sjuka fot idag. Det gick bra då han inte kräver mycket uppmärksamhet. Måste bara låta honom spela på telefon utan gränser... Lite Afrikas stjärna dammade vi av och spelade också.

Idag har jag ätit: gefilus shot, grön smoothie och grönt te på morgonen, fisksoppa till lunch, laxpasta till middag med min mamma och en fruktsmoothie på kvällen. Lite av allt, men smakbitar ialla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!