torsdag 7 januari 2016

Back to school

Nu börjar vardag och rutiner igen, vilket är skönt för oss alla efter 2,5vk med en massa roligt program.

Vi kommer att få mycket hjälp med vardagen. Jag känner inte för att gå till dagis/skola med min röst och eventuellt behöva ljuga till andra föräldrar om flunssa. Dessutom börjar värkmedicin-/opiatdoserna snart vara sådana att jag inte borde köra. Min man kommer att föra pojkarna som vanlig på morgnarna. På måndagar hämtar min mamma pojkarna och hämtar + lagar mat, på tisdagar min pappa och på onsdagar svärisarna. På to och fre hämtar min man, eller om hjälp behövs; föräldrar eller min dubbelkusin. På veckosluten fås inbjudningar till lunch eller annat program av kompisar. Vi är sååå tacksamma och overwhelmed att vi har ett så fint nätverk av så fina, härliga och super kära människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!