fredag 15 januari 2016

Dagsrutin: sover, sover, sover

Fin solig och kall dag igen - och jag bara sover. Opiaterna påverkar säkert det att jag är så trött att jag skulle kunna sova dygnet runt. Får nu tre olika opiater; panacod, oxynorm och fentanyl.
  • Vaknar kl 7.45, medicin, klär på mig.
  • Har blivit lat med hygienen och duschar typ 2-3 gånger i veckan - och det endast för strålnings sköterskornas skull.
  • Kl 8.38 hämtar taxin mig, strålning kl 9.15, tillbaka hemma kl 10.
  • Sätter maten och droppa 1h, sover sittande.
  • Maten har droppat, sover liggande 2-3h till.
  • Medicinen kl 14.
  • Maten och droppa, sova - tills pojkarna kommer hem 17-tiden.
  • Så är jag vaken till kl 23 och droppar lite mat om det känns att det går ner/ ryms ner.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!