fredag 1 januari 2016

Dricka & Star Wars

Medicinerna tar jag ännu via munnen. Vatten smakar vidrigt, metalliskt. Och eftersom jag inte just har smaksinne kvar är konsistensen äcklig. Nu vet ni det om vatten. MEN har hittat en dryck som går an och det är havredryck med cacao smak. Konsistensen är bra, lite tjockare. Mjölk är inte bra då det ökar slem, vilket jag inte vill. Dethär är ett super alternativ. Efteråt gurglar jag nog alltid med HUS-saltvatten recept för att rena munnen.


På dagen var min man med sin kompis och alla pojkarna i Snadi Stadi medan jag vilade. På kvällen hade vi familje-leffailta med Star Wars - äntligen! Sååå vi har väntat, främst pojkarna och jag. Har nu sett på fb hur många kollat på dom gamla filmerna med ganska små barn och frågade dom vad barnen tyckt. Det är så länge sen jag själv sett den, så jag kom inte ihåg ifall den var skrämmande. Och jag var ju mycket äldre få jag såg den. Men i alla fall så var den jätte bra och inte alls för skrämmande för våra två, då man förklarade vad dom hände.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!