lördag 23 januari 2016

Sjukhus dag IV

Gårdagens träff med barnen och min man piggar upp, glädjer och värmer mig ännu också.

Sov ganska dåligt, rumskamraten hade natt-ljud för sig, lite snark och lite gnyende, vilket väckte mig flera gånger. Eftersom det är veckoslut är det lungt på sjukhuset och morgonen började utan den klirrande blodprovskärran. Hade maaaassor slem på morgonen och spytta också lite av det och av tanken av att snart börja äta.



Ceridal-oljan har fått halsens hud bättre. 

Annors har jag hela morgonen skickat e-post och txt-meddelanden om förfrågning på aussi hundvalpar till våren. Har fått några positiva svar som ska hålla mig uppdaterade, iiik!

Sen kom kära Saga och hälsa på och babblade med mig. Det var kiva och behövdes, för annors är här riktigt dött idag. Det är lördag och i rummet på fyra personer ligger endast jag med min telefon och tidningar...

Sov några dagssömnar och avslutade kvällen med tv-tittande av Voice of Finland, Haluatko miljonääriksi? och Survivor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!