måndag 4 januari 2016

Spytta no 3 & 4

Nå, nu kom spyttan som jag väntat på... Igår gick det igen på morgonen i misstag en hel påse näring. Dom två andra gångerna det hänt - har jag spytt inom x antal timmar. Efter att hela påsen gick var magen helatiden lite "snurrande" och jag försökte vara ganska stilla hela dagen - och det gick ju ända tills nästa morgon.

Spydde på morgonen ganska snabbt efter jag tagit medicinerna. Tog inte dom pånytt. Spydde i samband med att försöka hosta slem.

Pojkarna var hos min mamma under dagen, då min man var på jobb. Åt näring försiktigt under dagen, men 16-tiden spydde jag pånytt. Denhär gången pga "slemmet" i halsen.

Känns skit att vara såhär svag inför cytostatikan imorgon. Åt lite, försiktigt på kvällen. Spyttar jag kvällen innan cytostatikan pga psykiska orsaker; nervositet, äckel, rädsla, oro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!