torsdag 28 april 2016

Helsingin antioxidanttiklinikka

Har ni hört om dethär stället? Här jobbar läkare som tar kosten, vitaminer och kosttillskott i beaktan och använder det som en del av vården. Just det som jag mycket är ute efter och inne på. Där jobbar elva läkare (allmänläkare, kirurg, anestesiläkare, neurolog).

"Antioksidanttiklinikat ovat yksityisiä tutkimus- ja hoitolaitoksia, joissa lääketieteelliseen biokemiaan ja ravintotieteisiin perehtyneillä lääkäreille on mahdollisuus tutkia ja hoitaa potilaita myös sairauksien ravitsemussyihin kohdistuvilla hoidoilla."

2 kommentarer:

  1. Jag vet en del. Min gida kompis som hade cancer gick där under behandlingarna. Jag tror på dethär och har tänkt på att skicka pojkarna dit. Vi kan fast ringas om ämnet :-). Kram, Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det sku vara kiva att höra mera! Också min kompis med ms har gått där. Det är viss jätte bra, men jätte dyrt...
      Linda, vi hörs om det, vill höra dina erfarenheter! Kram <3

      Radera

Hej, vad roligt att höra från dig!