fredag 15 april 2016

Lunchrestaurang

Efter diskussionerna hos familjeterapeuten bestämde jag mig för att gå ut och äta lunch. Gick till ett ställe där vi ofta varit med arbetskompisar, där man själv tar maten från stående bord. Tog både griskött, höna och morotsbiff. Tänkte först att portionen var överdriven, men fick ner nästan allt, det sista med hjälp av vatten. Nu fick jag känna mig ganska nöjd.

Använde inte peg-slangen på resten av dagen. Åt till middag tonnfisksallad med avocado och spenat. Tonnfisken kändes lite väl torr, fast den var med olja.



Samtidigt förde jag dropp-ställningen tillbaka till stadens "apuvälinetksikkö". Så behöver vi inte ha den hemma i knutarna och påminna. Har ju inte använt den på över en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!