onsdag 9 december 2015

32/35 kvar + countdown lista

Mår bra, inget illamående av cytostatikan. Äter medicin mot illamående. Körde idag i regnet med bil till Cancerkliniken. Det känns bra att gå där. Strålnings utrymmena är moderna och fräscha och personalen jätte trevlig och alltid användbar. I väntrummet hälsar man på dom som sitter där då man kommer. Några ansikten känner jag redan igen. En ung kvinna och man har jag sett i 40-50-års åldern, dom andra har varit pensionärer.

Till strålningen går jag utan bh, utan smycken och utan dagkräm eller smink.

Har lagat en countdown lista. Har inte ännu visat den för barnen, men den kan vara ganska bra sen då måendet blir sämre och dom funderar på hur länge det ännu räcker. Just nu är den bra för mig och min man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!