onsdag 30 december 2015

Vilodag

Sov dåligt, typ kl 1-4 och sedan med 1h mellanrum på toan. Och så fick jag en liten sängvärmare. En sängvärmare som en morgon vaknade i vår säng och jag hade redan farit på vård och sedan dess ska hålla i min hand på natten 'hjärta'.

Hade strålning på morgonen. Väl hemma kom min bror till oss efter pojkarna. Han gav till julklapp ett flygmuseums- och ett klättringsbesök. Då dom for hoppade jag i sängen och sov länge.

Pojkarna byggde hemma en hävittäjä.

Är lite osäker med nyåret. Vi är bjudna till min barndomskompis Saga och skulle så gärna gå och skulle så gärna se dom. Och där skulle bara vara vi. Och dom har två pojkar i våras ålder så alla skulle ha roligt. MEN vill inte se på då andra äter och vet inte hur jag orkar vara social med rösten och tröttheten. På julen var jag ju nog i stort sätt bara i sängkammaren. Jag var nere typ 2 x 30 minuter.

Här är en härlig bild som piggade upp mig på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!