tisdag 1 december 2015

Hagalund, sushi & peg-huolto

Träffade kära Anna kl 10 i Hagalund. Gick lite i butiker och försökte hitta en tröja åt mig som passar med peg-slangen (som står ut på magen). Anna gav åt mig två oanvända lösa toppar hon hade hemma! Hittade en vit polo + blå strumpbyxor + bh utan metallbågar men ändå krok bak och lite formade. Plus ett skydd till min fina nya iphone 6:a.



Efteråt blev det lunch på Sushi art som jag sett kallas bästa sushin i Finland. Gott var det och servicen var på engelska. Där satt vi länge och talade om allt möjligt. En jätte kiva dag! Konstaterade vilken tur det är att dom inte nu bor utomlands. Så skönt att ha alla kära här nära.


Körde sen till kl 14.30 till KNK-klinikka där jag träffade min sjuksköterska. Hon löste på peggyn och det känns kanske lite skönare. Så for jag efter pojkarna från dagis första gången på en vecka och min mamma kom till oss och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!