tisdag 15 december 2015

Måndag

Monday morning... Då jag körde till cancerkliniken kom mycket känslor över mig och körde tårögd. En ny vecka börjar igen - en av många att komma. Hur ska jag psykiskt orka? Hur ska jag hålla humöret uppe?

Eftersom jag ganska hårt håller känslorna borta tänker jag mig att jag antagligen kommer att kollapsa psykiskt efter att dethär är över. Just nu fattar jag inte ännu vad som händer, jag hinner inte med - får försöka fatta det sen.

Jag intalar mig nu att peg-slangen är bra - och det är den ju. Men det är ju KLART att den är helt för JÄVLIG att ha!! Helvetes OBEHAGLIGT!! Sa åt min man igår att jag väntar på den dagen då jag är FRI från den och tänker då fara till lande i skogen och bränna upp den och SKRIKA, SKRIKA, SKRIKAAAAA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!