torsdag 24 december 2015

Julafton

Min julmenu:


Pojkarna for med min man på morgonen på julgröt till min mamma, så fick jag vila under tiden. Min man kom hem och började ställa igång julen medan pojkarna blev hos mamma. 


Kl 15 kom min pappa, svärföräldrarna och min mans syster med familj till oss. Alla hämtade mat och hjälpte min man att fixa allt i ordning. Julgubben kom och 5-åringen visste som vanligt igenast igen vem det var; grannpojkens pappa! hehe. Medan dom andra började äta gick jag upp och vila med min mat. Klockan 21 började jag önska lugn och ro och gästerna for ca 22. Det var en lyckad kväll för alla, fast jag mest var i övre våningen. Vill inte se på då andra äter. Har jätte jätte lust på julmat... Ska äta julmat på vappen, eller om jag inte då ännu har smaksinne, så på midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad roligt att höra från dig!